Jump to content


Photo

Heaven, Hell and Purgatory (Girls)


  • This topic is locked This topic is locked
62 replies to this topic

#21 Kookie

Kookie

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,033 posts
  • Gender:Female

Posted 07 June 2013 - 12:32 AM

Heaven:
Bella, Catherine, Cadence, Eden, Ellen, Elise, Emily, Felicity, Grace, Harper, Hazel, Isla, Kaitlyn, Lucy, Madelyn, Rosemary, Sydney, Violet, Hayley, Skye

Purgatory:
Alyssa, Aspen, Avery, Avril, Bethany, Brynn, Brielle, Cecily, Esme, Evangeline, Flora, Gemma, Gretchen, Iona, Joanna, Leah, Liliana, Maisie, Mia, Rebecca, Simone, Karen, Alice

Hell:
Camryn, Cressida, Fiona, Genesis, Gloria, Lavinia, Liberty, Nahla, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Suri, Sutton, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria, Genevieve, Tabitha


#22 keladry12

keladry12

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,908 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 07 June 2013 - 05:52 PM

Heaven: Alice, Avery, Bella, Cadence, Catherine, Eden, Elise, Ellen, Emily, Felicity, Grace, Harper, Hayley, Hazel, Isla, Kaitlyn, Lucy, Madelyn, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Alyssa, Aspen, Avril, Bethany, Brielle, Cecily, Evangeline, Fiona, Flora, Gemma, Gretchen, Iona, Joanna, Karen, Leah, Liliana, Maisie, Mia, Rebecca, Simone, Skye

Hell:
Brynn, Camryn, Cressida, Esme, Genesis, Genevieve, Gloria, Lavinia, Liberty, Nahla, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#23 Kookie

Kookie

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,033 posts
  • Gender:Female

Posted 08 June 2013 - 04:09 AM

Heaven: Alice, Bella, Cadence, Catherine, Eden, Elise, Ellen, Emily, Felicity, Grace, Harper, Hayley, Hazel, Iona, Isla, Kaitlyn, Lucy, Madelyn, Maisie, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Alyssa, Aspen, Avery, Avril, Bethany, Brielle, Cecily, Evangeline, Fiona, Flora, Gemma, Joanna, Karen, Leah, Liberty, Liliana, Mia, Rebecca, Skye, ,

Hell:
Brynn, Camryn, Cressida, Esme, Genesis, Genevieve, Gloria, Gretchen, Lavinia, Nahla, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria, ,

#24 keladry12

keladry12

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,908 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 June 2013 - 12:27 PM

Heaven: Alice, Avery, Bella, Cadence, Catherine, Eden, Elise, Ellen, Emily, Felicity, Fiona, Grace, Harper, Hayley, Hazel, Isla, Kaitlyn, Lucy, Madelyn, Maisie, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Alyssa, Aspen, Avril, Bethany, Brielle, Cecily, Evangeline, Flora, Gretchen, Iona, Joanna, Karen, Leah, Liliana, Mia, Rebecca, Skye

Hell:
Brynn, Camryn, Cressida, Esme, Gemma, Genesis, Genevieve, Gloria, Lavinia, Liberty, Nahla, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#25 CLA

CLA

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,024 posts
  • Gender:Female
  • Location:Michigan

Posted 09 June 2013 - 01:30 PM

Heaven:
Alice, Avery, Avril, Bella, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Felicity, Fiona, Grace, Harper, Hayley, Hazel, Kaitlyn, Lucy, Madelyn, Maisie, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Alyssa, Aspen, Bethany, Brielle, Evangeline, Flora, Gretchen, Isla, Joanna, Karen, Leah, Mia, Nahla, Rebecca, Skye

Hell:
Brynn, Camryn, Cressida, Esme, Gemma, Genesis, Genevieve, Gloria, Iona, Lavinia, Liberty, Liliana, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#26 Haileybirdnamer

Haileybirdnamer

    Baby Namer

  • Silver Member
  • PipPipPipPip
  • 127 posts
  • Gender:Female
  • Location:Ontario, Canada
  • Interests:FIRST Robotics, Starbucks' Very Berry Hibiscus Refreshers, and names

Posted 10 June 2013 - 10:04 AM

Heaven:
Alice, Avery, Avril, Bella, Bethany, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Felicity, Fiona, Grace, Harper, Hayley, Hazel, Kaitlyn, Lucy, Madelyn, Maisie, Rebecca, Sydney, Violet

Purgatory:
Alyssa, Aspen, Brielle, Brynn, Evangeline, Flora, Isla, Joanna, Leah, Mia, Nahla, Rosemary, Skye

Hell:
Camryn, Cressida, Esme, Gemma, Genesis, Genevieve, Gloria, Gretchen, Iona, Karen, Lavinia, Liberty, Liliana, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#27 Katie-Nana

Katie-Nana

    Genie-ous Baby Namer

  • Super Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,652 posts
  • Gender:Female
  • Location:GA

Posted 11 June 2013 - 02:30 PM

Heaven:
Alice, Avery, Avril, Bella, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Felicity, Fiona, Grace, Harper, Hayley, Hazel, Kaitlyn, Lucy, Madelyn, Maisie, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Alyssa, Bethany, Brynn, Esme, Flora, Isla, Joanna, Leah, Mia, Nahla, Skye

Hell:
Aspen, Brielle, Camryn, Cressida, Gemma, Genesis, Genevieve, Gloria, Gretchen, Iona, Karen, Lavinia, Liberty, Liliana, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#28 keladry12

keladry12

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,908 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 11 June 2013 - 09:12 PM

Heaven:
Alice, Avery, Bella, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Felicity, Fiona, Grace, Harper, Hayley, Hazel, Kaitlyn, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Alyssa, Avril, Bethany, Brynn, Esme, Flora, Gretchen, Isla, Joanna

Hell:
Aspen, Brielle, Camryn, Cressida, Gemma, Genesis, Genevieve, Gloria, Iona, Karen, Lavinia, Liberty, Liliana, Nahla, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Skye, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#29 Kookie

Kookie

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,033 posts
  • Gender:Female

Posted 12 June 2013 - 10:02 AM

Heaven:
Alice, Bella, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Esme, Felicity, Fiona, Grace, Harper, Hayley, Hazel, Isla, Kaitlyn, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet,

Purgatory:
Alyssa, Avery, Avril, Bethany, Brynn, Flora, Gemma, Gretchen, Joanna

Hell:
Aspen, Brielle, Camryn, Cressida, Genesis, Genevieve, Gloria, Iona, Karen, Lavinia, Liberty, Liliana, Nahla, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Skye, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria


#30 keladry12

keladry12

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,908 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 12 June 2013 - 10:44 AM

Heaven:
Alice, Avery, Bella, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Esme, Felicity, Fiona, Grace, Gretchen, Harper, Hayley, Hazel, Isla, Kaitlyn, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet,

Purgatory:
Alyssa, Bethany, Brynn, Cadence, Flora, Genevieve, Joanna

Hell:
Aspen, Avril, Brielle, Camryn, Cressida, Gemma, Genesis, Gloria, Iona, Karen, Lavinia, Liberty, Liliana, Nahla, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Skye, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#31 Katie-Nana

Katie-Nana

    Genie-ous Baby Namer

  • Super Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,652 posts
  • Gender:Female
  • Location:GA

Posted 12 June 2013 - 11:11 AM

Heaven:
Alice, Alyssa, Avery, Bella, Brynn, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Esme, Felicity, Fiona, Grace, Gretchen, Harper, Hazel, Isla, Kaitlyn, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet,

Purgatory:
Cadence, Genevieve, Hayley, Joanna, Liberty,

Hell:
Aspen, Avril, Bethany, Brielle, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Iona, Karen, Lavinia, Liliana, Nahla, Niamh, Nicole, Paisley, Saffron, Simone, Skye, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#32 rhaego

rhaego

    Epic Baby Namer

  • Charter Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,896 posts
  • Gender:Female

Posted 16 June 2013 - 02:52 PM

Heaven:
Alice, Alyssa, Avery, Bella, Brynn, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Esme, Felicity, Fiona, Genevieve, Grace, Harper, Hazel, Isla, Kaitlyn, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Gretchen, Hayley, Nicole

Hell:
Aspen, Avril, Bethany, Brielle, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Iona, Joanna, Karen, Lavinia, Liberty, Liliana, Nahla, Niamh, Paisley, Saffron, Simone, Skye, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#33 Katie-Nana

Katie-Nana

    Genie-ous Baby Namer

  • Super Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,652 posts
  • Gender:Female
  • Location:GA

Posted 19 June 2013 - 09:23 AM

Heaven:
Alice, Alyssa, Avery, Bella, Brynn, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Esme, Fiona, Genevieve, Grace, Harper, Hazel, Isla, Kaitlyn, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Nicole, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Avril, Felicity,

Hell:
Aspen, Bethany, Brielle, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Gretchen, Hayley, Iona, Joanna, Karen, Lavinia, Liberty, Liliana, Nahla, Niamh, Paisley, Saffron, Simone, Skye, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#34 Cheyenne Autumn

Cheyenne Autumn

    Star Baby Namer

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 329 posts
  • Gender:Female
  • Location:Utah
  • Interests:Singing, dancing, writing, sewing.

Posted 20 June 2013 - 09:31 PM

Heaven:
Alice, Alyssa, Avery, Bella, Brynn, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Esme, Fiona, Genevieve, Grace, Harper, Hazel, Isla, Kaitlyn, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Nicole, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Purgatory:
Avril, Felicity,

Hell:
Aspen, Bethany, Brielle, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Gretchen, Hayley, Iona, Joanna, Karen, Lavinia, Liberty, Liliana, Nahla, Niamh, Paisley, Saffron, Simone, Skye, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

#35 Kookie

Kookie

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,033 posts
  • Gender:Female

Posted 21 June 2013 - 08:55 AM

Heaven:
Alyssa, Avery, Bella, Brynn, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Esme, Fiona, Grace, Harper, Hazel, Isla, Kaitlyn, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Nicole, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Hell:
Aspen, Bethany, Brielle, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Gretchen, Hayley, Iona, Joanna, Karen, Lavinia, Liliana, Nahla, Niamh, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria


#36 Kookie

Kookie

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,033 posts
  • Gender:Female

Posted 21 June 2013 - 08:56 AM

Eliminate 1 name you dislike from heaven and 1 name you like from hell until there is only one name left in each category.

#37 Katie-Nana

Katie-Nana

    Genie-ous Baby Namer

  • Super Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,652 posts
  • Gender:Female
  • Location:GA

Posted 21 June 2013 - 01:27 PM

Heaven:
Alyssa, Avery, Bella, Brynn, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Ellen, Emily, Evangeline, Esme, Fiona, Grace, Harper, Hazel, Isla, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Nicole, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Hell:
Aspen, Bethany, Brielle, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Gretchen, Hayley, Iona, Joanna, Karen, Lavinia, Nahla, Niamh, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

Eliminated: Kaitlyn, Liliana,

#38 Cheyenne Autumn

Cheyenne Autumn

    Star Baby Namer

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 329 posts
  • Gender:Female
  • Location:Utah
  • Interests:Singing, dancing, writing, sewing.

Posted 21 June 2013 - 01:59 PM


Heaven:
Alyssa, Avery, Bella, Brynn, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Emily, Evangeline, Esme, Fiona, Grace, Harper, Hazel, Isla, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Nicole, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Hell:

Bethany, Brielle, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Gretchen, Hayley, Iona, Joanna, Karen, Lavinia, Nahla, Niamh, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

Eliminated: Ellen, Aspen




#39 Kookie

Kookie

    Epic Baby Namer

  • BNG Addict
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,033 posts
  • Gender:Female

Posted 21 June 2013 - 04:08 PM


Heaven:
Alyssa, Bella, Brynn, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Emily, Evangeline, Esme, Fiona, Grace, Harper, Hazel, Isla, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Nicole, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Hell:
Bethany, Brielle, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Gretchen, Iona, Joanna, Karen, Lavinia, Nahla, Niamh, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

Eliminated: Avery, Hayley


#40 Cheyenne Autumn

Cheyenne Autumn

    Star Baby Namer

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 329 posts
  • Gender:Female
  • Location:Utah
  • Interests:Singing, dancing, writing, sewing.

Posted 22 June 2013 - 12:36 PM

Heaven:
Alyssa, Bella, Brynn, Cadence, Catherine, Cecily, Eden, Elise, Emily, Evangeline, Esme, Grace, Harper, Hazel, Isla, Leah, Lucy, Madelyn, Maisie, Mia, Nicole, Rebecca, Rosemary, Sydney, Violet

Hell:
Bethany, Camryn, Cressida, Flora, Gemma, Genesis, Gloria, Gretchen, Iona, Joanna, Karen, Lavinia, Nahla, Niamh, Paisley, Saffron, Simone, Suri, Sutton, Tabitha, Teagan, Tiana, Tiffany, Victoria

Eliminated: Fiona, Brielle




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users